@vesaka По принцип това начинание може да бъде нож с две остриета ако не се направи добре.
Имам предвид че трябва да можете да осигурите някакво ниво на поддръжка след като веднъж сте направили инсталациите, а също и да не казвате че всичко ще работи без проблеми преди да сте се запознали за какъв хардуер и периферия става дума (поне най-общо). Хубаво е да има предварителна представа какво трябва да се прави.
За да не се окаже после че навсякъде е купен определен модел принтери които не се поддържат добре, или че компютрите са прекалено стари и работят зле с ОС от 2014-а година.. и да се получи разминаване между хвалби и реален резултат, което да доведе до негативно впечатление и недоволни клиенти.
Не искам да те наплашвам, защото целта ни е именно УСУ да се ползва на колкото се може повече компютри. Просто давам насоки кое трябва да се има предвид.
Не сте единствените които планират подобно нещо свързано с УСУ, така че се надяваме нещата да продължат да се развиват така.
Според мен от цялата работа има немалка полза и за фирмите които успяват да "зарибят" клиентите си с Линукс, защото печелят дълготрайни клиенти в случай че клиентите останат доволни. Все пак фирмички в които поддръжката се свежда до "трябва да се преинсталира windows-а" има под път и над път, а такива, които могат да ти помогнат с Линукс са малко.
Междувременно има полза и за служителите в съответната фирма, защото обогатяват знанията си в една сфера, която е много полезна за CV-то им

За нас пък ползата е най-вече морална. Не бихме отказали и материална помощ, защото работата не е никак малко, но понякога е достатъчно и просто да знаеш че си допринесъл с нещо за "общото благо"

"My mind is going. I can feel it. There is no question about it. I can feel it. I can feel it. I’m afraid."